Vzdrževanje plašča

Polnilni tlak Vzdrževanje predpisanega polnilnega tlaka je zelo pomembno. Vožnja s plašči, ki niso ustrezno napolnjeni, je lahko zelo nevarna. V nezadostno napolnjenih plaščih se temperatura poviša, zaradi česar lahko pride do nenadnega uničenje plašča. Tlak plašča tudi določa življenjsko dobo plašča. Pravi polnilni tlak zagotavlja maksimalno število prevoženih kilometrov z zadovoljivo stabilnostjo, udobjem in…

Pnevmatike in zračnice

Imaš popolnoma izrabljene pnevmatike na kolesu, mopedu, skuterju, multikultivatorju, zato potrebuješ nove, a ne veš, kje kupiti in katere izbrati? No zato smo tu mi. Sporočamo vam namreč, da smo v mesecu marcu razširili našo ponudbo pnevmatik in zračnic za mopede, kolesa, skuterje, multikultivatorje. Nasveti Že pred nakupom si vzemite čas in si oglejte bogato…

Hitri servis in avtooptika

Zaradi rednega vzdrževanja vašega vozila bo, vaša vožnja brezhibna in bistveno varnejša. Hitri servis za avto vključuje osnovni pregled in popravilo avtomobila, s katerima preprečimo večje okvare, ki bi lahko vplivale na varnost na cesti. Obenem pa redni servis podaljšuje življenjsko dobo vašega avtomobila. Reden računalniški pregled oz. diagnostika vozila nam namreč omogoča odkrivanje še…

Kako globok mora biti profil pnevmatike?

Že pri globini profila 4 mm se vozne lastnosti, še posebej v mokrem, lahko poslabšajo. Pnevmatike lahko izgubijo oprijem s cestiščem, zato vozila ni več mogoče usmerjati in ustaviti. Zato ne vozite pnevmatik z zakonsko določenim minimalnim profilom 1,6 mm. Letne pnevmatike zamenjajte pri globini profila 2 do 2,5 mm, zimske že pri 4 mm….

Skladiščenje koles

Skladiščenje pnevmatik, fiksiranih na platiščih, je dosti boljši način kot skladiščenje samo pnevmatik. Vendar je potrebno imeti nadomestna platišča. V tem primeru je potrebno skladiščenje na boku in ne navpično. V nasprotju z gumami brez platišč, jih lahko obešamo. Pnevmatike in platišča lahko skladiščite tudi v našem servisu!

Skladiščenje pnevmatik

Pnevmatike skladiščimo v temnem hladnem prostoru (zaradi vpliva ozona, ki napada zmes). Ventilacija mora biti dobra, brez vetra. Klet ali delavnica sta bolj priporočljiva, kot podstrešje ali garaža, kjer so temperaturne razlike previsoke. Pnevmatike morajo ostati v vertikalnem položaju, da bi preprečili deformacije in olajšali montiranje. Ne smejo biti obešene ali položene na bok. Če…

So pnevmatike nove?

Prodajamo samo nove pnevmatike iz tekoče proizvodnje. Imamo tudi zalogo pnevmatik, starejših od dveh let, označeno kot DOT izdelek z navedbo letnice. Iz DOT oznake na boku pnevmatike lahko razberete teden in leto proizvodnje pnevmatike. Prosimo, upoštevajte, da se ob ustreznem skladiščenju določene lastnosti pnevmatik lahko izboljšajo, saj zmes gume ni takoj izpostavljena obremenitvam na…

Tlak v pnevmatikah

Tlak v pnevmatikah vpliva na vozne lastnosti vozila, pa tudi na porabo goriva in varnost vožnje. Pravilno napolnjene pnevmatike dosežejo daljšo življenjsko dobo – nepravilno napolnjene pnevmatike se običajno obrabljajo prekomerno in neenakomerno. Bistveno je redno preverjati tlak v pnevmatikah. Vsem voznikom priporočamo, naj preverjajo tlak v pnevmatikah vsaj enkrat na mesec, pa tudi pred…

Starost avtoplaščev

V zadnjem času je v različnih medijih ponovno izpostavljeno vprašanje življenjske dobe avtomobilskih plaščev, preberemo pa lahko tudi razna priporočila, ki naj jih kupec upošteva ob nakupu novih avtomobilskih plaščev. Ali je pri nakupu pnevmatike potrebno zahtevati “nove” in “sveže” produkte in ali moramo preverjati datum proizvodnje (tako imenovano DOT oznako) na pnevmatiki? Osnovno dejstvo…