Polnilni tlak

Vzdrževanje predpisanega polnilnega tlaka je zelo pomembno. Vožnja s plašči, ki niso ustrezno napolnjeni, je lahko zelo nevarna. V nezadostno napolnjenih plaščih se temperatura poviša, zaradi česar lahko pride do nenadnega uničenje plašča. Tlak plašča tudi določa življenjsko dobo plašča. Pravi polnilni tlak zagotavlja maksimalno število prevoženih kilometrov z zadovoljivo stabilnostjo, udobjem in oprijemom na cestišču. Zaradi tlaka plašč tudi obdrži konstruirano obliko. Nezadosten tlak ali napačna montaža pospešujeta obrabo ter povzročata dodatno obremenitev karkase plašča. Prekomerno visok tlak lahko povzroči obrabo v centru površine, obstaja pa tudi velika nevarnost nastanka razpok v tekalni površini. Plašči naj bodo napolnjeni v skladu vrednostmi navedenimi v priročniku za uporabo motornih koles. Predpisani tlak vzdržujte kot minimalen polnilni tlak. Za hitro vožnjo je tlak potrebno povišati za 0,2 bara; za vožnjo z veliko prtljage pa mora polnilni tlak v zadnjem plašču biti povečan za 0,2 bara.Z umerjenim manometrom je vsaj enkrat tedensko potrebno preveriti polnilni tlak takrat, ko je plašč hladen, ter vedno pred daljšimi potmi. Upoštevajte, da se tlak povišuje, kadar je plašč vroč in pada, kadar je plašč hladen.
Tlak lahko pade tudi, če se ventilni vložek ne prilega dobro ali pa je obrabljen. Preverite ventilni vložek, ga privijte ali zamenjajte, če je potrebno. Vedno namestite kapico ventila v ventil (tesno privijte), saj deluje kot tesnilo, ki preprečuje tudi vdor prahu. V primeru plaščev brez zračnic je potrebno vzdrževati ventil oz. ga priporočamo zamenjavo ob montaži novega plašča.

Plašč in platišče

V primeru koles z naperami je potrebno uporabiti primerne ščitnike. Ščitnike je potrebno redno vzdrževati, saj štrleča glava napere lahko poškoduje zračnico oz. jo prebode.
Plašč na platišču je potrebno primerno uravnati in ga redno preverjati. Zakonsko predpisana globina dezena je 1 mm (v Nemčiji 1,6 mm), vendar priporočamo, da plašč zamenjate prej, saj so obrabljeni plašči bolj dovzetni za poškodbe ter imajo slabši oprijem na cestišču, še posebno na mokrem.Poškodovani plašči so zelo nevarni in jih morate takoj zamenjati.
Kamne ali žeblje, ki se zarinejo v tekalno površino, je potrebno takoj odstraniti, saj lahko prebodejo karkaso, povzročijo okvaro in nesrečo.Glavna prednost plašča brez zračnice je v tem, da kljub prebodu z žebljem ne pride do nenadne izgube tlaka. Vendar, če se voznik ne zaveda okvare in se še naprej vozi, se poškodba poveča in lahko postane nevarna. V primeru izgube tlaka je plašč potrebno odstraniti s platišča in ga pred kakršnimkoli popravilom pregledati. Popravila na območju rame in bočnice odsvetujemo. Prav tako odsvetujemo popravila plaščev hitrostne kategorije P ali višje.Plašč se drugače obnaša, če pride v stik z oljem ali maščobo, zato ga je potrebno očistiti s krpo, ki jo navlažite z bencinom.