Za oznako M+S (v nekaterih različicah tudi M&S in M. S.) se skrivata angleški besedi za blato (mud) in sneg (snow), kar ve večina voznikov, a številni so zmotno prepričani, da gre za celoletno pnevmatiko, kar pri vulkanizerjih vsakič znova povzroča sive lase.
Oznako M+S, M&S in MS ima vsaka pnevmatika, s katero lahko zakonsko vozimo med 15. novembrom in 15. marcem naslednje leto oz. v zimskih razmerah. Vse zimske in celoletne pnevmatike imajo takšno oznako. S tem, da imajo popolnoma zimske pnevmatike še omenjeni simbol snežinke. Ampak v Sloveniji še vedno lahko pozimi vozimo samo z oznako M+S.
Na celoletnih pnevmatikah so običajno simboli sonca, snega in dežja. Pa tudi v imenu imajo zapisano allseason, 4season in tudi allweather. Tudi kakšne letne pnevmatike za terenska vozila imajo oznako M+S, kar pomeni, da kljub temu, da niso primerne za zimo, vseeno zadostujejo zakonodaji, od koder zmeda pri marsikaterem vozniku. Seveda pa mora vsaka pnevmatika, ki jo vozimo pozimi, imeti vsaj 3 mm profila. Pa naj bo letna, zimska ali celoletna. Priporočljiva globina profila za pozimi je sicer 4 milimetre, ki je v večini držav tudi zakonsko določena. Izgleda smo edini v Evropi, ki imamo zakonsko globino 3 mm. V Nemčiji za zimsko pnevmatiko po novem veljajo samo pnevmatike s simbolom snežinke, kar pri nas še ni zakonsko določeno.
Naj bo vožnja varna poleti in pozimi! Nekaj nasvetov: